Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej / poradnictwa obywatelskiego będą działać zdalnie

Od dnia 13.03.2020 do odwołania punkty nieodpłatnej pomocy prawnej / nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego na terenie POWIATU TATRZAŃSKIEGO będą działać zdalnie.

Do odwołania

NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA

ORAZ NIEODPŁATNE PORADNICTWO OBYWATELSKIE SĄ UDZIELANE ZA POMOCĄ ŚRODKÓW KOMUNIKACJI NA ODLEGŁOŚĆ (telefon, mail, komunikator internetowy, wideorozmowa itp.)

Warunkiem skorzystania ze świadczenia jest wcześniejsze przesłanie mailem na adres:

skowalczyk@sc.org.pl

skanu lub zdjęcia wypełnionego i podpisanego wniosku o uzyskanie nieodpłatnej pomocy prawnej lub nieodpłatnego poradnictwa prawnego zawierającego oświadczenie, że nie jest się w stanie ponieść kosztów odpłatnej pomocy prawnej.

Wzór wniosku dostępny na stronie internetowej:

https://darmowapomocprawna.ms.gov.pl/pl/aktualnosci/news,14909,komunikat-w-zwiazku-z-zagrozeniem-koronawirusem.html

Po przesłaniu wniosku należy oczekiwać na wyznaczenie terminu porady.

20200313_Zdalna_nieodplatna_pomoc_prawna_nieodplatne_poradnictwo_obywatelskie.pdf

Zgloszenie_porady_na_odleglosc_wraz_z_oswiadczeniem.docx

Zgloszenie_porady_na_odleglosc_wraz_z_oswiadczeniem.pdf

Obowiązująca procedura:

1) Klient pobiera elektronicznie wniosek o udzielenie porady zdalnej wraz z oświadczeniem ze strony Min. Sprawiedliwości lub powiatu (wniosek zawiera określenie oczekiwanej przez klienta formy komunikacji na odległość: tel, mail, komunikator, viderozmowa lub inny) - wzór również przesyłam w załączeniu

2) Odsyła mailem skan lub zdjęcie wypełnionego i podpisanego wniosku (nie są wymagane papierowe oryginały)

3) Ustalany zostaje termin porady

4) Prawnik lub doradca podejmuje z klientem kontakt w wyznaczonym dniu, godzinie i formie.

1333

Powrót