POSZUKUJEMY OSOBY NA ZASTĘPSTWO

WÓJT GMINY BUKOWINA TATRZAŃSKA INFORMUJE, IŻ POSZUKUJEMY OSOBY NA ZASTĘPSTWO – od zaraz na okres około jednego roku, w Referacie Budownictwa, Urbanistyki i Architektury.

  1. Wymagania, które powinni spełniać kandydaci:

    1. Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowany kierunek studiów: planowanie lub gospodarka przestrzenna, urbanistyka, architektura, budownictwo, geodezja, inżynieria środowiska, administracja, prawo.

    2. Znajomość prawa w zakresie: ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, kodeksu postępowania administracyjnego, prawo budowlane, ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

    3. Umiejętność pracy z petentami.

    4. Biegłość w obsłudze komputera,

    5. Mobilność, odpowiedni stan zdrowia,

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    1. Prowadzenie postępowań administracyjnych i wydawanie decyzji o warunkach zabudowy
      i zagospodarowania terenu, w tym prowadzenie ich rejestru.

    2. Prowadzenie postępowań administracyjnych i wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w tym prowadzenie ich rejestru oraz przekazywanie informacji o wydanych decyzjach.

    3. Wydawanie zaświadczeń i prowadzenie ewidencji wydanych zaświadczeń o przeznaczeniu działek
      w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Gminy lub jego braku oraz o przeznaczeniu działek w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy.

    4. Wydawanie wypisów i wyrysów oraz prowadzenie ewidencji wydanych wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy lub ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy.

    5. Wydawanie zaświadczeń o położeniu działek w obszarze rewitalizacji oraz Specjalnej Strefie Rewitalizacji.

    6. Prowadzenie spraw w zakresie roszczeń z art. 36 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tzw. renta planistyczna).

    7. Prowadzenie spraw w zakresie ochrony zabytków zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (w zakresie dotyczącym Gminnej Ewidencji Zabytków oraz Gminnych Planów Opieki nad Zabytkami).

    8. Współpraca przy tworzeniu studium oraz planów miejscowych.

    9. Prezentowanie projektów uchwał na sesjach Rady Gminy z zakresu studium lub MPZP.

    10. Przygotowywanie dokumentów do przekazania do archiwum.

  2. Informacja o warunkach pracy na wolnym stanowisku:

Praca w budynku oraz w terenie. Bezpieczne warunki pracy (ergonomiczne stanowisko komputerowe), obecnie poziom „1” budynku (parter) lub „2” budynku (I piętro). Możliwa praca w terenie ( wizje, kontrole).

 

 

  1. Wymagane dokumenty:

    1. życiorys (CV)

    2. list motywacyjny

    3. dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie/

    4. kwestionariusz osobowy

    5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

    6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności.

 

  1. Postępowanie składać się będzie z dwóch etapów:

I etap – wstępna rekrutacja kandydatów.

Złożone oferty poddane zostaną analizie mającej na celu porównanie danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu.

II etap – końcowa rekrutacja kandydatów.

Rozmowa kwalifikacyjna.

O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu rekrutacji, kandydaci którzy spełnili wymogi formalne zostaną powiadomieni indywidualnie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, lub na adres: Urząd Gminy Bukowina Tatrzańska, 34-530 Bukowina Tatrzańska, ul. Długa 144 z dopiskiem: Dotyczy zastępstwa na stanowisku Budownictwa, Urbanistyki i Architektury” w terminie do dnia 15 lipca 2022 r. do godz. 15.00.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz.U.UE.L.2016.119.1) oraz ustawą z dn. 21.11.2008. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1282)”.

Wójt Gminy

/-/ mgr inż. Andrzej Pietrzyk

775

Powrót